Сертифікати та гарантії

Гарантії якості Інтернет-магазину "КОТ"

                        СЕРТИФІКАТИ ТА ГАРАНТІЇ



                                  ГАРАНТІЇ

Повернення або обмін:

На всі товари, придбані в нашому інтернет-магазині, поширюється Закон України   «Про захист прав споживачів», від 13 січня 2006 року.  Якщо виникла потреба в поверненні або обміні товару, придбаного в нашому інтернет-магазині, потрібно звернутися в офіційний сервісний центр виробника придбаного товару.
Сервісний центр проводить безкоштовну діагностику товару і видає результат експертизи в письмовому вигляді (відповідний висновок). Якщо в цьому висновку немає розбіжностей зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживача», тоді і здійснюється обмін або повернення товару.
Зверніть увагу! Повернення або обмін товару здійснюється тільки після діагностики сервісного центру.

Обмін і повернення товару належної якості.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має повне право обміняти на аналогічний або повернути непродовольчий товар належної якості продавцю, у якого він був придбаний, в тому випадку, якщо товар не підійшов за розмірами, кольором, за формою або з якихось інших причин не може бути використаний за потрібним призначенням. Повернення або обмін товару проводиться не пізніше 14 днів з моменту покупки товару, не рахуючи самого дня покупки.
Зверніть увагу! Обмін або повернення належного товару не проводиться в тому випадку, якщо товар був у вживанні або не збережені його споживчі властивості, зняті ярлики, пломби, не збережені документи (всі документи видані разом з товаром).

Обмін або повернення товару неналежної якості.
Якщо товар, який був придбаний в нашому магазині, в гарантійний термін вийшов з ладу з вини виробника і дану поломку не може усунути сервісний центр, то ви можете обміняти даний товар в нашому інтернет-магазині на аналогічний або оформити повернення грошових коштів, витрачених на цей товар.

Для цієї процедури потрібно надати нам:

- документ, що підтверджує оплату товару (рахунок-фактура);
- гарантійний талон;
- товар в повній комплектації;
- висновок проведеної діагностики сервісним центром.

Види висновків від сервісного центру:
1. На товарі виявлені механічні пошкодження - у такому випадку термін дії гарантії припиняється і товар обміну або поверненню не підлягає.
2. На товарі немає механічних пошкоджень, але він вимагає гарантійного ремонту - в такому випадку сервісний центр, на обслуговування якого відноситься придбаний товар, зобов'язаний прийняти товар на гарантійний ремонт.
3. На товарі немає механічних пошкоджень і він не підлягає ремонту - в даному випадку покупець одержує у сервісного центру підтвердження цього факту і з документами, які додавалися до товару, звертається в інтернет-магазин. В інтернет-магазині товар обмінюється на аналогічний або схожий, якщо такого товару в наявності немає, то оформляється повернення грошових коштів.

Гарантійне обслуговування
На всі товари представлені в нашому інтернет-магазині діє гарантія від 6 місяців до 10 років. Період гарантійного обслуговування кожен виробник визначає згідно сервісної політики.

Післягарантійне обслуговування проводиться в офіційних сервісних центрах за окрему оплату.

СЕРТИФІКАТИ

Шановні клієнти та відвідувачі інтернет-магазину "КОТ", представляємо вашій увазі сертифікати партнерства і дилерства від провідних виробників і постачальників України. Дані сертифікати свідчать про те, що ми не тільки продаємо клієнту товар, але і готові вирішити питання, пов'язані з доставкою, гарантією і сервісом.

Сертификат уден с кот

шульц